måndag 15 augusti 2011

Semesterminnen

Fotoalbum: Gotland 2011


Dricker mitt morgonkaffe och lyssnar på Nyhetsmorgon med ett halv öra. De pratar om den svåra trafiksituationen i Stockholm, och att det märks idag att de flesta börjat jobba igen efter semestern.

Så nu kändes det som rätt tid att lägga in mina sista bilder från sommarens Gotlands-resa och sätta igång med jobbet. 
Jag med :)

Butiken var ju öppen hela helgen. Tack alla ni som besökte oss - kul!

Och eftersom butiken är stängd fram till lördag viger jag nu veckan åt mitt frilansjobb som inredningsstylist och skribent.

Bilderna har ingen innebördes ordning, utan är fotade över hela Gotland - från söder till norr inklusive ett axplock från självaste Visby.

På Fårö fanns en vacker stenöken och raukar som vi beundrade i solnedgången. Här fick man inte bygga "stentorn" :)

Drygt 2 mil norr om Visby bodde vi på ett hotell/bed & breakfast som heter Stenkyrka Mejeri. Snyggt inrett, mysig frukost och så har de en restaurang som vi tyvärr inte hann prova, synd, för det hade nog smakat väldigt bra. Ni som bor i Uppsala känner säkert till Hambergs fisk, och restaurangen drivs av en kock som tidigare jobbade där.

Önskar Er en bra måndag!
* Kerstin*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar