fredag 26 augusti 2011

Disk i bild


Fredagsmorgon
Står och diskar och tittar ut genom fönstret på kossorna i hagen. Och så ser jag potentiella bilder vart jag än tittar. 
Arbetsskada :) 
Så kameran åkte fram och det blev fotning istället för diskning...


Trevlig helg!
Öppet hos BL.A.
LÖRDAG 12-16
SÖNDAG 12-16




* Tvål från butiken (Blandannat : BL.A.)
* Grönt fat: Indiska
* Porslinskrukan med text fyndade jag på min europatågluff då vi stannade till i Penzance (Cornwall). Fyllde min redan tunga ryggsäck med den och fina tygklädda galgar.
* Diskborste från Rice och disktrasa från Cath Kidston - köpta på Måleriboden i Katrineholm. Jättefin butik!
* Vit kruka med rosmarin - drejad av moster Nilla
* Zinkkruka fyndad på Växtriket
* Grönt porslinsfat med vågad kant: Loppisfynd från Ekeby Keramik - Uppsala
* Mintgrön kakburk: Loppis
* Turkost durkslag: PrisXtra, Norra Stationsgatan i Sthlm
* Skärbräda i bambuträ: Granit
* Kakel med fasade kanter, typ som Höganäs, på Bauhaus för 249 kr kvadraten..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar