tisdag 3 januari 2012

På jakt efter slott och koja!


Hem sökes 2012!

Nu letar jag efter hem till 2012 att göra reportage hos!

Jag jobbar som stylist och skribent och är intresserad av tips på olika typer av hem. 

Mina uppdragsgivare är bland andra:
Lantliv, Drömhem & Trädgård, Expressen, Allt om Fritidshus, Hus & Hem, Allt i hemmet, Dagens Nyheter.

Har du ett hem som är till exempel fint, rustikt, färgglatt, ljust, modernt, retro, funktionellt eller inrett med gammalt och antikt...? 

(Så väl året runt boenden som fritidshus och lägenheter är intressanta. Ej för mycket av den vita shabby chic-stilen)

Varmt välkommen att kontakta mig på

info@bykerstin.se 

Bifoga gärna ett par bilder.


Hoppas att vi hörs!

Hälsningar
Kerstin Danielsson
stylist & skribent
________________________________
medlem i svenska stylistgruppen
www.stylistgruppen.se


1 kommentar:

  1. Hallå där, du gör så fina reportage, alla jag sett du varit med i har varit urbra!! Jag själv är "färdigrepotagad" som det känns just nu... underbar header du har, gillar din stil!

    Gott Nytt Inredarår önskas från Nordingården

    SvaraRadera