onsdag 7 september 2011

Utflykt på landet


Ett axplock från vårt sovrum... som jag efter fotograferingen så klart redan har hunnit dekorera om :)
Koffertarna släpade jag med mig hem från en loppis i Sollefteå. På bussen. Tomma och dammiga. Mitt kära resesällskap skämdes nog.
Skåpet med intarsia-mönster fyndade jag på Möbler & Ting i Grillby.



Om ni tänkte göra en utflykt till oss - butik Blandannat och Herrgårdsbutiken på Thorsvi gård - kan jag tipsa om ett par roliga stopp längs vägen (om ni kommer från Uppsala-hållet eller E18 och kör av vid avfart Grillby). Det ena är alltså Möbler & Ting som har stora magasin fyllda med gamla möbler och prylar, även en hel del nytt. Strax efter det kör ni igenom Grillby samhälle där charmiga Byggnadsvårdsbutiken håller till i ett fint gammalt stationshus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar